Gå til innhold

dere som har handlet via ebay...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tar det ca fra dere hanlet til varene kommer? hvordan er det med fortolling og sånn +betales det i postoppkrav?handlet noe til ca 50 $. hvor mye blir det i toll da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ulikt hvor lang tid det tar, da dette kommer jo ann på hvor kjapt selger poster varen. Alt fra 10 dager til 3 uker har jeg opplevd.

 

Er ikke så mange varer man må betale toll for, men man må betale moms for varer med en verdi på over 200kr (tror det er inkl portoen). Moms er 25%. På en vare til 50$ er mva 12,5$. Denne betalers på postkontoret når man får henter pakken.

Skrevet

Det er IKKE 200 NOK inkl porto. Kun varen.

Skrevet

Ja da vet jeg det, alltid lurt på om den var inkl eller ekskl potroen de 200kr.

 

Takk for den opplysningen smurfemamman:D

Skrevet

Mange private der, så jeg ville spurt om de kunne krysset av "gift" på den...

 

Varierer veldig hvor lang tid det tar,men de fleste er kjempeflinke til å sende ut ting fort,fordi de vil ha positiv feedback.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...