Gå til innhold

Trykker dere på magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør. Jeg er kjempenysgjerrig på den lille, så jeg dytter/trykker for å kjenne etter hvordan hun ligger inni der. Er redd for setefødsel, så jeg vil gjerne vite om hun ligger "rett", og prøver å følge med på når hodet fester seg f.eks.

Har kjent hodet to ganger, og også en fot,synes det er kjempespennende. Har funnet ut at hun har ligget i omtrent samme stilling siste ukene, skråstilling med hodet ned.

Prøver å kun dytte på henne når hun er våken, men det er ikke alltid jeg klarer å holde meg,..

 

Andre som dytter/trykker?

 

(Jeg prøver naturligvis å være varsom,..bare så det er sagt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp=) Må jo kjenne babyen. Gjorde det forrige svangerskap også.

Tror det blir ubehagelig for deg før deg blir noe farlig for babyen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...