Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg gjør. Jeg er kjempenysgjerrig på den lille, så jeg dytter/trykker for å kjenne etter hvordan hun ligger inni der. Er redd for setefødsel, så jeg vil gjerne vite om hun ligger "rett", og prøver å følge med på når hodet fester seg f.eks. Har kjent hodet to ganger, og også en fot,synes det er kjempespennende. Har funnet ut at hun har ligget i omtrent samme stilling siste ukene, skråstilling med hodet ned. Prøver å kun dytte på henne når hun er våken, men det er ikke alltid jeg klarer å holde meg,.. Andre som dytter/trykker? (Jeg prøver naturligvis å være varsom,..bare så det er sagt)
Beama Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jepp=) Må jo kjenne babyen. Gjorde det forrige svangerskap også. Tror det blir ubehagelig for deg før deg blir noe farlig for babyen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå