Min *lille* prins*er stor* Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 hvor mange her har hvert på 3D UL, og vilken uke? fikk dere vite kjønnet? er det noe som ikke har fått vite kjønnet?
Marianne87 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 jeg var i uke 28 på majorstuaklinikken i oslo.. .viste hva kjønnet var fra før men han bekreftet det og sjekket nøye etter det da vi spurte.. vi var hvertfall kjempefornøyd;D har bilde på profilen min=)
Anele&Solstråla Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg var i uke 29, og fikk bekreftet det jeg visste fra før- jente i magen:) Fikk masse fine filmsnutter og bilder. En tålmodig og forklarende lege...var innen nesten 1 time. Betalte 800kr, den beste opplevelsen jeg har vært med på på lenge:) SJEKK UT: WWW.KVINNEDOKTOR.NO og WWW.MEGIMAGEN.NO Du kan se bilder på profilen min.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Det måååååååååååå du bare gjøre har gjort det med begge prinsessene våre =0) Tulle 1 uke 21 og tulle 2 uker 31. 31 var helt klart best var en helt ferdig baby. Men kunne se hvem hun hadde nesa til i uke 21 =0). Så eggstokkene til begge så det var ikke noe å lure på =0)
line_n & sara Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 var hos kvinnedoktoren i uke 28, og fikk vite kjønnet.. anbefales!! (har bilde på profilen min, forresten!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå