Stolt mamma! Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Heisann atter en gang! Off.... Føle som eg komme me et lite hjertesukk... men du har sett rett så mange ganger før.. Nå har eg nettopp mista for 4.gang... Kan du ver så snill å se ka du får opp på meg? Ska til spesialist om 1 1/2 uke.... Klare eg snart å få en spire som klore seg fast?? Kjenne eg e ganske langt nede for tiden - men utrolig nok klare eg å holde mote oppe.. Mye pga min fantastiske samboer... Men..Ka ser du ang barn på meg? 021175
nattinatt Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Hallo Det første som slo meg,var om det er ein felles gen feil som gjer det?Men eg ser at dette vil legene finne utav,og det er nok lurt at dette blir sjekka opp først, så kjære dere to slepper fleire slike trasige påkjenninger:Uff,har så vondt av dere atte.Det eg ser no,er at det vil satt igang ei eller anna behandling,deretter så vil du bli gravid igjen på nyåret,februar,og at du vil bære fram denne jenta.Og du får god oppfølging.Masse klemmer og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå