Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hva kan det bety? Ikke noe halsbrann, mensmurring eller høy temp. Kan egget ha problemer med å feste seg? Jeg kunne kjenne det på kroppen at den hadde "festa" seg i 4 dager....men ikke idag. Det eneste jeg kjente idag(2 ganger) var stikking i nederste/venstre delen av magen og vondt i kors ryggen. Vond korsrygg får jeg når tante er på vei og da, men ikke stikkinga den er ny. Åååå jeg er så fortvila, kan det ikke bli mandag daaaaaaa.
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 For å trøste litt, så kan symptomene både komme og gå, uten at det betyr noe som helst.... Vi får håpe de bare har tatt en liten pause, og at når du nå kan teste på mandag, så er den positiv Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå