ippemo får augustbaby Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 heheheheheheheheheheheheheheheheheheh
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Eller dere som blir bleike, feite og inntørka før tida...
ragna Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha skal vi gå på pensjonist-kino til helgen? tar bussen inn til byen med honnør-billett selvsagt!
ippemo får augustbaby Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Neida, vi er verken bleike, feite eller inntørka, bare gamle før tiden og nå er det på tide vi hever stemmen i samfunnet. Det er sikkert flere der ute som er utvendig i midten av 20-årene, men på innsiden klar for pensjonsalder.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Joda, dere er bleike, feite og inntørka på profilen deres. Og det er noen som lurer på hvordan fett tørker inn.
ippemo får augustbaby Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 Vi tar så klart taxi på rekvisisjon og vi må innom apoteket for å hente medisinene mine.
.Ann. Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Ja luten, nå må du opplyse meg. Jeg har heldigvis ikke kommet i den alderen en får problemer med slikt.
ippemo får augustbaby Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2007 Ah, det er fordi jeg i en tidligere diskusjon kom over en bruker her inne som kalte en annen bruker bleik, feit og inntørka, lo meg skakk og kopierte det nådeløst som nick. Men nå er min tidligere tilstand forbedret seg i den forstand at jeg nå er gammel før tiden.
ragna Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 jeg merker at jeg har endel å lære for jeg blir utlært pensjonist. rekvisisjon altså? det er det som er det nye nå til dags? har du pilledeler? pille-etui med pusekatter? doserings-eske?
ippemo får augustbaby Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2007 Rekvisisjon er den beste måten å komme seg frem på. Jeg har pilleeske, med en hest på, men verken doseringseske eller pilledeler. Tror du vi får kjøpt den slags på apoteket? Og jeg må innom bandagisten en tur, skal ha meg nye klumpesko for hovne føtter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå