Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 .....har jeg bursdag:-D *gratulerertilmonajentenmedtjuetoårogellevemånedersdag* :-o
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Kort??? HVA MED BILEN???????????
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Bilen ER jo selvsagt... Kort er liksom bare ennå et pluss!!
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Å ja da så, må ikke skremme meg.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Du vet jo at jeg holder løfter da?? I motsetning til deg, liksom.
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 Hva?????? Aner jeg en nissebikinitendens?
Lineberta :) Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Om en hel mnd sa du? haha jeg har om 5 dager *knis* Heia Brann Klem
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2007 :-o :-o :-o Men om seks dager så har jeg bursdag før deg:-p Brann skal feires dagen før min dag:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå