Hanne31 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen som kan anbefale noen som ikke koster 300,- eller mer? Har hørt at Triumph sine er bra men de koster jo 300 kr. Noen som har brukt noen som er billigere, men allikevel gode? Tenkte kanskje kjøpe et par Triumph og noen andre som er billigere. Kjøper dere en str større enn hva dere bruker nå? Er i uke 38, men ikke fått noen "superpupper" enda. De er bare litt større enn før jeg ble gravid så jeg synes det er vanskelig å vite hvilken str jeg skal kjøpe.
likkjepetra Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er mest fornøyd med triumph sine, og det er 25 % på Cubus nå! Jeg kjøper en størrelse større enn jeg vanligvis bruker, skal jo ha ammeinnlegg i også. Kjøper altså 85D istedenfor 80C. Ellers kan det jo være greit å kjøpe en etter at amminga er vel etablert.
velsignet med to Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har bare kjøpt en nå før fødselen, fra H&M uten bøyler. Husker ikke hva den kostet, men tipper 149. Blei også tipsa av ei venninne å kjøpe de amme-singletene de har på H&M, og bruke dem til jeg finner ut hvilken bh str. jeg må ha.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Kanskje ikke helt det svaret du vil ha, men: Jeg kjøpte begge deler, noen Triumph, og noen billigere.... De endte med at de billige ble liggende i skuffen, og invistering i Triumph ble saken. Forskjellen var for meg så stor at denne gangen kommer jeg ikke til å tenke meg om en gang, det blir bare Triumph! Men skal jeg komme med et forslag, så var H&M best av de billigste :-) Før jeg ble gravid kjøpte jeg 75B (kunne også bruke noen i 80). Jeg kjøpte mine ammebh'er i str 85C hos H&M, og str 85D i Triumph-bh'er. Grunnen til den store str i Triumph var at de er trekantformet, og derfor gjorde det ikke noe at de var litt store. Nettopp fordi de var så store fikk jeg ingen problemer med at ammeinnleggene datt ut om natten, og det var heller ingen problemer når jeg fikk brystspreng(mega-kingzize-pupper! Så ut som om jeg hadde mega-silikon-innlegg!!) Lykke til :-)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Fant en kjempefin amme-bh fra Swegmark på Lindex. Mener den kostet 229 kr - faktisk den dyreste BH'en jeg noensinne har kjøpt... Har prøvd å gå med den et par ganger nå og den er suuuperbehagelig! Ikke bøyler, for det ville jeg prøve å unngå siden melkeganger da kan komme i klem og sånt noe. I tillegg forholdsvis brede, polstrede skulderstropper som neppe vil gnage. Bruker normalt 85B og kjøpte 85 C. Ville bare anbefale den! Ellers vil jeg også slå et slag for H&M sine bøyleløse amme-BH'er. Mener de koster 149, ja. I ren bomull og veldig behagelige! :-)
Hanne31 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for mange svar! Ser ut som om meningene er litt delte men tror i hvertfall at jeg går for noen dyre og prøver noen av de billigere dere anbefalte.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 jeg fant kjempe fine og gode ammebher på sparkjøp =) kjempe billige var de også! 79,- stykket =)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 ikke for å pirke men.. men om du kjøper 85D istedenfor 80C er det faktisk 2 str opp i cup itillegg til 5cm rundt.. .. 80D ville blitt en str opp. 80C=85B i cup, men 5cm ekstra rundt. 80D=85C i cup et lite tips, sånn at bh'ene dine ikke blir for store rundt, for da sklir de opp bak, og gir ikke like god støtte. skuldreen bærer mesteparten av vekten istedenfor å fordele vekten..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ble anbefalt på sykehuset da vi var på journalskriving å ikke kjøpe ammeBH på forhånd da de solgte ammeBH på sykehuset som var rimeligere, og da var du også sikker på å få rett str. Jordmora på sykehuset sa også at det var anbefalt å kjøpe ammeBH uten bøyle for bøylen har en tendens til å sperre for melkekjertlene som kan gi melkespreng og brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå