KaMa Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde tenkt å logge meg av, for så å krype til køys med bok. Men med både deg og Süsse traskende her inne, så kan jeg vel ikke det?
Süsse Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hiver meg på her - trodde du var på ferie jeg!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Nei, ikke gjør det, jeg har behov for litt nettkveld og da er det greit at det ikke bare er folk jeg misliker her inne! Nettløs ferie tilbakelagt, fjell i sol er bra! Dere da?
KaMa Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, det virker sånn.. Vel, da tror jeg at jeg slår til med plan A likevel. Du er godt selskap du også, Süsse, men nu tror jeg at jeg sier takk for sosialiseringen for denne gang. ;-)
Süsse Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg skal på mini-krangletreff i morgen, så jeg må få min skjönnhetssövn snart,,
KaMa Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 Aaaaarrrgh! Jo, det humper og går. Ferie? Hva er det?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Ferie er det man får når en unge er sjuk og den andre har gleda seg veldig til ferie... da får man en liten amputert stump av en ferie. Ellers er det morsomst på navnedebatten, prøvd den?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Du er heldig, Süsse, det er nok noen som er med i ånden...
KaMa Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2007 Navnedebatten? Er det et forum her inne? Kom aldri lenger enn hit, jeg.. Høres ut som ting går i sirkel hos dere.. Er det sånn det er? Ferie=sjuk unge? Er dette sånn det blir fremover eller er det bare sånn hos dere? *engstelig* ..selv om jeg fremdeles egentlig ikke vet hva ferie er.. Kansje det er noe man må oppleve?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Navnedebatten er konge. Sendt deg pm....
Matja Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 Krangletreff?? Møtes dere i virkeligheten også? Krangler dere der også? ;-)
KaMa Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. oktober 2007 Har noen bra forslag, men tør ikke helt å poste dem... Hva syns du om ..... Nei, jeg feiget ut.. Pm til deg også.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 Ikke akkurat noen jevnlig foreteelse, men har visst skjedd, ja.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Fått du og, da, likhet for loven, hehe!
ippemo får augustbaby Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Oh, mini-krangletreff? Hmmmf. Jeg lever i håpet om 1. desember enda jeg, til Trondheim skal jeg anyway, så noen kranglere kan jeg risikere å treffe på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå