Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Leser i innlegg her om andres babyer som stort sett er mye tidligere ute i utviklingen enn min. Han 7,5 mnd. Ruller begge veier og aker seg litt rundt, men krabber ikke. Har inntrykk av at andre på samme alder krabber og reiser seg opp!?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Gutten min er 7 mnd. Han gjør det samme som gutten din. Men han er ikke i nærheten av å reise seg opp eller krabbe enda.. Men tror ikke de er så seint ute fordet asså.. Syns jeg hørte at ved 7 mnd. var det forventet at de skulle rulle mage/rygg. Så tror ikke det er forventet at de skal verken krabbe eller reise seg opp helt enda.. =)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 lillemann er 7 mnd.. han ruller fra mage til rygg og omvendt. han verken krabber eller sitter helt alene..
Mamman til M&E Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Samme som over, og jeg tenker ike at han er treg i utviklingen men kanskje litt bedagelig anlagt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå