Gå til innhold

Hvor mye hadde dere tatt for...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttetøy str 86:

 

1 ny parkdress

2 fleccedresser nesten ikke brukt

1 fleecegenser med tilhørende bukse

1 ytterjakke

3 vinterluer

30 bodyer lang arm noen få kort arm

19 gensere (tynne, college og typ pengensere med v-hals)

3 skjorter

16 bukser

noen sokkepar

 

Alt er pent brukt. Har kastet bodyer med flekker. Hadde tenkt 5-600.....Hva ville du tatt for det?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen er parkdressen?

Skrevet

Merke? Ett dansk merke husker ikke akkurat nå og den ligger på loftet. Kjøpte den i vinter som var da jeg var i københavn, men da var den for stor for lillemann og nå var den for liten...

Skrevet

Hvor mye skulle du hatt for bare den tilfelle?

Skrevet

Tøyet er allerede solgt. Det er en som jobber med moren min som skal kjøpe det. Hun skal hente i morgen og da skal vi avtale pris, men jeg vet ikke hva jeg skal ta for det.. derfor spurte jeg her. Blir nok rundt den summen jeg tenker for da blir jeg kvitt det. Tøy tar mye plass har jeg erfart:-)

Skrevet

Jeg solgte babyklærne mine i hele størrelser. Alltså alt jeg hadde i 68 og alt jeg hadde i 74 osv. Jeg hadde omtrent like mye som deg i hver eske. Hadde klær etter 2 jenter. Mye var ikke brukt. Jeg solgte hver eske/størreølse for 350 kr. Billig fordi jeg ville bli kvitt det. Hadde egentlig tenkt å gi det meste til fretex men kom over ei som ville kjøpe.

Jeg sendte flere esker og, da ble det 500 kr inkludert porto.

Solgte på finn.no og alt var solgt innen 1 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...