123-indianere Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Guttetøy str 86: 1 ny parkdress 2 fleccedresser nesten ikke brukt 1 fleecegenser med tilhørende bukse 1 ytterjakke 3 vinterluer 30 bodyer lang arm noen få kort arm 19 gensere (tynne, college og typ pengensere med v-hals) 3 skjorter 16 bukser noen sokkepar Alt er pent brukt. Har kastet bodyer med flekker. Hadde tenkt 5-600.....Hva ville du tatt for det?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Åssen er parkdressen?
123-indianere Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Merke? Ett dansk merke husker ikke akkurat nå og den ligger på loftet. Kjøpte den i vinter som var da jeg var i københavn, men da var den for stor for lillemann og nå var den for liten...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Hvor mye skulle du hatt for bare den tilfelle?
123-indianere Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2007 Tøyet er allerede solgt. Det er en som jobber med moren min som skal kjøpe det. Hun skal hente i morgen og da skal vi avtale pris, men jeg vet ikke hva jeg skal ta for det.. derfor spurte jeg her. Blir nok rundt den summen jeg tenker for da blir jeg kvitt det. Tøy tar mye plass har jeg erfart:-)
NoDoubt Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg solgte babyklærne mine i hele størrelser. Alltså alt jeg hadde i 68 og alt jeg hadde i 74 osv. Jeg hadde omtrent like mye som deg i hver eske. Hadde klær etter 2 jenter. Mye var ikke brukt. Jeg solgte hver eske/størreølse for 350 kr. Billig fordi jeg ville bli kvitt det. Hadde egentlig tenkt å gi det meste til fretex men kom over ei som ville kjøpe. Jeg sendte flere esker og, da ble det 500 kr inkludert porto. Solgte på finn.no og alt var solgt innen 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå