Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Sitter de selv? Ruller begge veier? Krabber de avgårde? Min lille sitter ikke selv. Men ruller begge veier nå og åler seg bakover(?)....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg fikk en "tidlig" unge denne gangen, så min 7 mnd og 2 dager gamle tass sitter, krabber, reiser seg, står alene uten å holde fast noen sekunder, går ustødig langs sofaen.
Faylinn Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 6 mnd i dag, hurra! Ruller fra rygg til mage hele tiden, også på stellebordet.. men fra mage til rygg kun i senga vår og si?! Åler seg bakover og i ring Står på alle fire innimellom, men hvordan komme fremover? :-) "Setter seg opp" fra halvliggende i vogn og vippetol
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Sitter med støtte, ruller rygg-mage, men andre veien kun i sengen av en eller annen merkelig grunn.. Åler seg bakover og står på alle fire. Men stor frustrasjon da han ikke kommer fremover.. Sånn har det vært et par uker nå, når skal lyset gå opp for ham..? He, he... Han er 6,5mnd.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 han er 6 mnd men ruller bare fra rygg til mage.. kan ikke sitte selv enda,heller ikke krype.. åler seg ikke heller
Musemor med tre søte små Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Sitter godt med litt støtte, står på alle 4 og "vipper", åler seg fremover med overraskende høy hastighet og ruller seg alle veier. Han er forresten snart 7 mnd.
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Ruller fra Rygg til mage og en sjelden gang tilbake. Sitter selv på gulvet og leker seg Strekker armene mot meg når hun vil bli løftet opp Åler seg verken fram eller tilbake.... Er en racer i gåstolen.( Måttet flytte unna noen planter på gulvet ja....)
Zznorkfrøken Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Nettopp 7 mnd. Krabber ordentlig og raskt, reiser seg opp etter "alt mulig", går langs kanten i lekegrinda, setter seg opp uten å holde i noe og sitter stødig, har sluppet med begge hender en kort stund når hun står. Kan sette seg ned igjen når hun har reist seg opp (heldigvis! Det var litt slitsomt de ukene hun ikke gjorde det, reiste seg opp hele tiden og måtte hjelpes ned, også på natta i sprinkelsenga.)
4barnsmor88 Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 tvillingene ruller, sitter litt(ramler etter kort tid), åler seg forover. de er 6mnd.
m@rie82 Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 min jente er 6,5mnd'er. hun sitter selv, men "vipper over" dersom det blir for lenge. hun ruller begge veier. hun har en egen, veldig merkelig teknikk, på å komme seg fremover. det er en blanding av å åle og krabbe. det gikk først bakover, men nå går det begge veier. hun trekker bena mye opp under seg mens hun støtter seg på hendene og blir ofte stående slik og gynge litt før hun legger seg ned på magen igjen.
pjokkemamma*07+10* Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Ikke så mye...noe han blir litt frustrert over, så det kommer vel snart. Ruller fra mage til rygg men ikke andre veien enda, bare nesten. Er faktisk fortsatt sutrete når han ligger på magen, selv om han er 6 mnd. Sitter ikke alene. Men står veldig rak når vi holder han i hendene, det liker han ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå