Gå til innhold

oki et teit spm fra meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg har eggløsning? husker ikke helt når jeg hadde mensen sist. om det er en eller to uker siden. nettopp sluttet på pillen. skulle notere ned når jeg hadde mensen, men glemte nå det da. men uansett. har de siste 2-3 dagene hatt skikkelig mensen smerter og litt slim. veldig vondt på sidene ved eggstokkene. sånn at det har vært ubehagelig vondt egentlig. vi har hatt sex et par ganger i denne perioden. og da gjør det vondt når han treffer oppi der. skikkelig teit dette, men kan det være det er eggløsning her har nå? jeg mener at det var forrige helg jeg hadde mens sist. og da er det vel litt tidlig eller? har man ikke det to uker etter mens ca? men syntes nå det er rart jeg har disse smertene hvis det er ikke var det og. og uansett man kjenner vel ikke så fort at egget fester seg heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var jo ikke så teit det der...:) Man blir vant til litt av hvert av slikt når en har prøvd noen måneder..Men du kan faktisk se det på utfloden når du har eggløsning. Den blir slimete, litt hvit men likevel blank, og glatt...og så kan den dras ut til en "tråd" på flere centimeter(opp til 20 har jeg lest...!) Håper ikke dette svaret ble for "discusting"...Du kan søke opp dette da, og lese mye mer om det..Tror jeg søkte på "snart gravid " eller noe slikt når vi prøvde..

Skrevet

ja nei rart.. for dette er nr to vi skal prøve på og jeg har aldri vært sånn før jeg fikk første mann men, etter at jeg fødte så har jeg hatt sånn slim noen ganger. kan minne om slimproppen egentlig. hehe.. men jeg har så innmari mensen smerter nå. kjennes virkelig ut som jeg får det, men skal jo ikke ha mens nå. kan ikke huske at eggløsning har vært så vondt å ha. hehe. men det er jo bra jeg har det vel for vi har jo hatt sex også, men det var dagen etter vi hadde sex at disse smertene og slimet begynte da. håpe det er eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...