Gå til innhold

Hva gjør man på Geilo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært på Geilo før men skal dit en langhelg i begynnelsen av november. Hva gjør man på Geilo med ei snuppe på 3 år? Antar at det ikke er så mye snø ennå på den tiden så må jo finne på noe annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du tar deg en tur til Tunhovd og ulveparken..Tipper tre kvarters kjøring

Skrevet

Kjøpe oss rulleski da? hehe...

Skrevet

tja,,, finnes kjelker med hjul og, hehe.......

Skrevet

Eller drar en tur på badeland, enten på Gol - på Per's, og så er det ett til som jeg ikke husker hva heter. Lå flott reklame for det på Bardøla da vi var der i sommer.

Skrevet

spørs jo litt om snøen har kommet eller ikke. Det kan være full vinter og da er jo en aketur helt topp. Eller en liten test med langrennski? Ellers bør du ha med vogn og gå en tur. Mange fine steder å gå!! Det ligger en barnehage omtrent midt i sentrum, hvor dere sikkert kan gå inn og huske og skli litt. Det kan dere også gjøre på skolen. Der er det stor sandkasse med klatrestativ etc.

Kan sikkert bade på et hotell (vet ikke hvor du skal bo), på kafeen på Dr Holms har de lekerom vegg i vegg med vindu :-)

Til Langedrag bruker du ca 45 min med bil, flott park med ulv, hest, kaniner etc. Bruker ca 45 min med bil også til Tropicana eller ca 30 min til Fjellbadet hvis dere har lyst på litt mer badeanlegg.

Skrevet

har du sett på www.geilo.no ?

Skrevet

Skal bo på Dr. Holms og der var det så vidt jeg fant ut eget barnebasseng, og det er jo bra. Men da var det jo jammen ikke langt til andre badeland heller, Troipcana er jo veldig barnevenlig såvidt jeg husker? Og langedrag er jo en super ide!

Hvis det er snø så er jo aking og ski en selvfølge, må bare ha noen alternativer siden jeg regner med at det ikke er så mye snø der første helga i nov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...