-83. oktob.baby Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er nå 3 dager på overtid og babyen har ennå ikke gått neri bekken... Syns det er så frustrerende, men jordmor sier det er helt vanlig at babyen ikke behøver å gå neri bekken før fødselen starter. Hun sier og at det ikke behøver å bety at jeg blir gående så mye over tiden. Lurer bare på om det er flere i samme situasjon som meg?? Ser jo for meg at det blir mye overtid på meg..... (Babyen har ligget slik med hodet ner, godt bevegelig rett over bekkeninngangen i flere uker)
miss_chica Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 jeg har termin om straks 4 dager, og her er det heller ikke noe hode festet. tror ikke dette har noe å si på om man går over eller ikke.helt tilfeldig. bortsett fra denne diskusjonen som jeg startet under her om hva man skal gjøre hvis vannet går, og det ikke er festet =)
-83. oktob.baby Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Det er det jordmor og sier, men man kan jo bli litt motløs av det. Apropo fostervann så har jeg fått høre at jeg ikke behøver legge meg ned, men heller ikke trenger løpe opp og ned trapper og pakke. Heller ta det litt rolig også dirigere samboeren min til å pakke resten.
petrus Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har 1 uke igjen til terminen, hodet er heller ikke festet her.. men det var ikke uvanlig for flergangsfødende sa jm til meg.. ofte så festet det seg ikke før fødselen var igang... Fikk også beskjed om å legge meg ned hvis fostervannet gikk, pga fare for at navlestrenger kunne komme å klem....
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 jeg er 6 dager på overtid, og hodet til babyen har ikke festet seg. Det er helt normalt, sa jordmor. Jeg går å venter på at magen skal synke, men det ser ikke ut som om den har tenkt til det. Veldig irriterende. Men den lille kommer nok når den er klar, håper jeg. Orker ikke tanken på å bli satt igang, for det ble jeg sist gang og det er ikke noe moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå