Bondine Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er nå i uke 23 og puppene vokser ut av bh etter bh... Noen som har erfaringer med hvor store puppene er før fødsel sammenlignet med etter? Lurer nemlig på om det er lurt å kjøpe ammebh når jeg nå må kjøpe nye uansett.
ariena83 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Tror ikke du burde kjøpe ammebh enda. For de bør visst være en størrelse større enn det du bruker før fødselen. Altså at puppene blir en størrelse større når du får melk.
nungo Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Tja, det er vanskelig å si. I siste svangerskap vokset mine pupper en størrelse og de forble slik også etterpå :-) Nå må jeg antakeligvis gå opp en størrelse til.
Bondine Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Takk for svar begge to! Kjøper ammebh jeg. Synes ikke den var ubehagelig nå og om jeg ikke får brukt dem med en gang, får jeg sikkert brukt den etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Man blir hvertfall anbefalt å lufte puppene, uten BH eller med åpen ammeBh det siste trimesteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå