Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 så da vet dere det... koster ca 1300, i sort støpejern
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 hehe, ja... bananbuggen er bare heeelt rå:-) Du burde ta deg en tur...
lille je Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 I morra den dag! Sorry, kunne ikke dy meg:)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Haha... Jeg visste ikke at tyggegummiprodusenter også laget støpejernsprodukter! Flott forum - her lærer vi noe nytt hver dag. :-) Ellers da, Kjipe-Laila? Ferie, eller?
AneB Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 TANX! Skal teste ut tålmodighetsmetoden før jeg shopper
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 nei, Mona.... det er noe annet på B som er dårlig...Men man kommer langt med en gooood porsjon flaks... Ta deg en tur,lile je - og koos deg..hehe
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Passe deg nå Kjipus! :-@ lalala......vinner serien i åååååår...............
børdi Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 hmmm støpejerns grind rett foran varmen??? noe skurrer her hos meg altså... hehe det blir jo knallvarmt da
lille je Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 grind ja, stemmer det. Vi andre snakker visst om tyggis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå