Gå til innhold

buggmaker har ganske fin grind til å sette foran ildsteder:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

så da vet dere det... koster ca 1300, i sort støpejern

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er buggmaker de som lager bugg?:)))))

Skrevet

hehe, ja...

 

bananbuggen er bare heeelt rå:-) Du burde ta deg en tur...

Skrevet

I morra den dag!:)

 

Sorry, kunne ikke dy meg:)

Skrevet

Haha... Jeg visste ikke at tyggegummiprodusenter også laget støpejernsprodukter! Flott forum - her lærer vi noe nytt hver dag. :-)

 

Ellers da, Kjipe-Laila? Ferie, eller?

 

Skrevet

TANX! Skal teste ut tålmodighetsmetoden før jeg shopper :)

Skrevet

nei, Mona.... det er noe annet på B som er dårlig...Men man kommer langt med en gooood porsjon flaks...

 

 

Ta deg en tur,lile je - og koos deg..hehe

Skrevet

Passe deg nå Kjipus! :-@

 

 

lalala......vinner serien i åååååår...............

Skrevet

hmmm støpejerns grind rett foran varmen???

noe skurrer her hos meg altså... hehe

det blir jo knallvarmt da

 

Skrevet

grind ja, stemmer det. Vi andre snakker visst om tyggis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...