Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 I dag kjøpte jeg min første røykpakke på over ett år!! Vet jeg er svak og dum og bla bla bla, men siden jeg ikke ammer og kun røyker ute, så klarer jeg å forsvare det sånn ca 20% ihvert fall!! Huff, så dumt dette var, egentlig! Jaja, bedre enn å proppe seg full av mat og snop, iallefall...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 er det egentlig det? persjonlig fårtrekker jeg snop og mat. selv om jeg ikke er like tynn som jeg var med røyken
Matja Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Fortjente den, ser jeg, men akkurat nå trenger jeg røyk! Har lagt på meg 16 kg siden fødsel, og veier nesten like mye som da jeg var høygravid, så AKKURAT nå trenger jeg det ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 hehe... ser den ;-) skal ikke være lett.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 her kommer litt trøst da;) jeg har jo også sprukket som du vet, og røyka siden lucas var to måneder.. han ble tre måneder i dag og på den måneden har jeg gått ned seks kilo:) så ja vel røyk er dumt osv osv osv, men nå har vi sprukket og sånn er det, og jeg fikk i det minste noe godt igjen for å ha sprukket!er så mye annet å ha samvittighet for at det er ingen vits å plage seg med det som er skjedd, gjort er gjort:)
så var vi 4 Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har dessverre ikke noe pepper til deg så du liksom skal slutte å røyke igjen. jeg sprakk når min gutt var 10 mnd. og jeg kan helt ærlig si at jeg ikke engang angrer Er forøvrig 6 mnds dagen min som røyker igjen i disse dager
Matja Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Takk, puppen ;-) Og dere andre! Trengte trøst nå altså! Føler meg så svaaaak!! Jaja, bedre å være svak enn feit ;-)
tonebf Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 ikke greit det der.... var røykfri fra jeg fant ut at jeg var gravid til han var 3 dager.... uff da klarte jeg ikke mer
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 jeg må bare si at det var så GODT å gi etter! det var som å få tilbake en lenge savnet god venn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå