Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Kan noen forklare meg hvordan det kan være slankende med sjokolade og karamell?
lille je Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, kan noen forklare henne det, så jeg kan lese det også?
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Det er sikkert bare fordi det står på pakken:-/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Vel, la oss si det sånn.. om du spist 1400 kcal med sjokolade og karamell hver dag og forbruket ditt var mer enn 1400 kcal så hadde du jo alikevel gått ned i vekt. Vi snakker om inntak og forbruk her. Om det hadde vært sundt er en annen ting, og om du hadde greid deg på 1400 kcal med sjokolade uten å bli rar av blodsukkerfall hele dagen så sett i gang.
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Meeeen....den der nutrilett meal, skal jo være mettende som et måltid. Og så er det sjokolade og karamell liksom. Jeg forstår det ikke.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Mona Nutralett har aldri vært mettende. *ler* Det er jo en mealreplacer om man feks er på slankeren med nutrilett shakes..da er jo alt en kan tygge på relativt mettende. Om du spiser normalt til frokost, lunch og middag tror jeg det bare er humbug å bruke en sånn bar som mellommåltid..da er det bedre med en gulrot eller noe sånt. Ville brukt de for å bytte ut en shake evt eller om man hopper over lunch.. men mett tror jeg ikke du blir og det innholder nok tilsatte vitaminer som man trenger da. Aner ikke hva forholdet er fett og karbohydrater og om det er brukt søtningsstoff i sjolkoladen istedenfor sukker.
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 Ok, hehe, takk for svar;) Jeg har ikke peiling jeg da, men tenkte på det da jeg så reklamen. Tror jeg har smakt en sånn før, og den var dååååårlig. Men blir man liksom slank da, av å droppe lunsj og spise en sånn f.eks.? *drømme* :-p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Haha. Jeg tror du er slank nok nå jeg... Uansett så er nok svaret Nej. Man blir slank av å ha større forbruk av kcal enn inntak. De smaker død og grønne erter. USJ.
lille je Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tror man blir slank av dem FORDI de smaker skiiit.... Samme med sånne atkinsbarer... Ingen som hæler å spise dem jo!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Det er ikke ORNTLI sjokolade og karamell. Jeg har smakt den og det ligner LITT på en karamellsjokolade; det har konsistens som smørbukkarameller (SKIKKELIG tyggete sånn at det skal føles som du har spist mye) Vet ikke helt hva jeg skal sammenligne smaken med, men det er ikke sånn som den ser ut i reklamen hvertfall. Jeg sverger til vanlig mat jeg da. Rå gulrøtter, epler, selleri og reddiker er veldig grei "mens man løper" mat og minst like slankende:)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Kan ikke forklare deg det jeg nei, men bruker å kjøpe de jeg. Ikke den sjoko og karamel (kjøpte den i kveld, så skal smake den i morgen) men en annen sort av de. Synes de er gode jeg. Får metthetsfølelse av de jeg. Bruker de hvis jeg er i farta eller slik. Eller ett tips er å dele den i små biter å spise som godterier i stede for ekte snop. Funker her i allefall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå