machen Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Min lille gutt på snart 4 mnd vil ikke ta melk fra flaske, bare fra puppen. Er det noen som kan gi meg noen gode råd? Jeg forsøker å gi min egen melk på flasken og MME, men foreløpig uten resultat.
Kaosmamma' n Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Prøv med en annen type flaskesmukk evt. tutekopp.
FanteGuri Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Mange sier at det hjelper om pappa gir poden flaske, siden det ikke lukter pupp av ham, kan også være lurt at mor finner på noe annet mens matingen pågår. Vesla mi ville heller ikke ha flaske til å begynne med, men etter hvert når hun skjønte at det kom melk ut av den så gikk det bra. Tror barna trenger litt tid på å venne seg til flaske når de bare har fått pupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå