Gå til innhold

Vil bare få ut no til noen nå:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei meg:( Bestevenninna mi er blitt singel. Hun er ute hevr helg, føler hun driter i meg! Er utrolig trist. Har vert med henne si jeg var 1 år. Uansett hver helg skal hun ut, den og den gutten. Så hender det en gang i blandt at hun spør om jeg vil varme ut, ikke altid jeg klarer å få barnevakt og gidder ikke gå ut uten mannen min ettersom hun flyr såklart bort med andre gutter:( Det hun sier når jeg ikke får barnevakt er " nei regnte med det" Dette sårer ganske mye! Er så lei.

Føler jeg har mistet henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun trenger nok å herje fra seg, nu som hun er nysingel. Du får bare prøve å leve over det, så kommer hun nok tilbake.

Skrevet

i alle dager? forventer du å ha bestevenninnen din på besøk hver helg når du er gift? Snåleste jeg har hørt.

Skrevet

Hun har da bare lyst til å kose seg å være fri og frank. La jenta kose seg. Tror ikke jeg hadde invitert deg med heller om du måtte ha med gubben ut hi hi =0). Hun roer seg sikkert men vi har alle faser i livet vi må leve ut. La henne være seg selv. Kan ikke si jeg var så veldig gla i å sitte sammen med par med barn når jeg var fri da ville jeg more meg =0). Men ring henne prat om ting hun har av interesser ikke bare om mann og barn så mister du henne ikke. Har selv mange frie venninner som jeg er veldig gla i.

Skrevet

Hehe du tuller nå?? Har ikke sett henne på tja vet ikke jeg og hun var altid her før. Alle andre har hun tid til...*trist*

Skrevet

Jeg har ialle år hatt nesten bare single venninner uten barn, så kjenner veldig godt til den der..Blitt mye utgåing på meg da for å henge med.. Men de begynner heldigvis å roe seg litt nå...

Skrevet

Dere virker jo å være på veødig forskjellige stadier i livet da, og hun har vel behov for å gå ut en del nå. ¨Kan du ikke være med henne på hverdagene da? Og det går jo an å gå ut med uten mannen sin innimellom, er dere flere venninner så er det vel noen som ikke stikker av med en gutt??

Etterhvert som hun blir eldre og starter familie selv endrer det seg igjen.

Ville iallefall ikke laget noe bråk ut av dette for da mister du henne kanskje for alltid. Godta at hun har en slik periode nå, og vær med henne når det passer sånn.

Skrevet

Sikkert trist det, men på en annen side skjønner jeg at sikkert hun blir frustrert hvis du ikke kan være med henne ut uten at mannen din er med. Det er da ikke nødvendig?

Og hvis det er sånn at hun alltid flyr avgårde med andre gutter, har du sagt det til henne da? At du ikke gidder hvis hun suger seg fast på en annen type istedet for å være sammen med deg når dere går ut?

Du kan jo evt. ta med en tredje venninde?

Skrevet

Men jeg gjør jo ikke det:( snakker ikke bare om det. Hun synes det er kjekt at mannen er med siden vi har ett veldig godt forhold og han med vennene, men alikevel. Så da skal jeg bare sitte her med åpne armer å ta imot henne når hun gjerne går på en smell om noen månder?:(

Skrevet

Ja, det er vel det venninner er til for? Og er slett ikke sikkert hun går på noen smell, kanskje hun finner seg en ny kjekk type og roer seg igjen?

Skrevet

Ja, off...er bare meg som synes dette er fælt *kjenner faktisk tårene kommer* Det er kjempe tungt å vondt. Ikke hverdagene heller:( for hun holder jo på med noen gutter i ny å ne. Nei dette er ganske vondt faktisk!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Åssen reagerte hun da du tok dette opp med henne?

Skrevet

Syntes du er en smule egoistisk. Hvorfor skal ikke hun få more seg med noen mannfolk. Du vil heller hun skal sitte mellom deg og din mann å se film? Har du ikke andre venninner? Har selv mange venninner som flyr på byn mange gange i uka men er da like gode venninner selv om vi ikke er sammen hver uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...