yellowhåpefull Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Noen fler som driver med dette? Vært sliten i det siste og har egentlig ikke gjort noe særlig. Idag våknet jeg, vondt i halsen osv og tenkte at det sikkert blir en sløvedag i dag oxo.....men nei da...Idag har jeg plutselig dratt ned gardiner og vasket de, vasket sofatrekk, sydd trekk til sengebeskytter, lagt strie på to vegger samt vasket og ryddet i kjøkkenskap... ...mmm....redebygging?...:-) Når bruker man egentlig begynne med det a?
Lillemor te to tette Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 he he :-) Godt vi er flere! det betyr vel at det er normalt?? jeg har bekkenplager og lite overskudd te store prosjekt, men har stort behov for å få huset i orden, rydder, ommøblerer, lager system og koser meg :-) dette liker vi, og så fint som alt blir da :-)
petrus Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Slik har det vært hos meg også, 14 dager med elendig form å jeg greide ikke å gjøre noen ting... Så jeg så jo litt mørkt på de siste 14 dager.. men denne uke er formen helt topp og går her hjemme å koser meg med litt småhusarbeid.. Tørr ikke starte med de store prosjektene, da jeg ikke ønsker å gå med masse smerter pga bekkenløsning... Så da gjør jeg litt hver dag, så blir det nok flott her hjemme også... Mannen min er da veldig flink til å hjelpe til hjemme, bare for å få sagt det... Har 1 uke igjen til termin nå, så vi teller dager til vi blir en deilig familie på 4:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå