Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Blir ofte så kok irritert når jeg leser innlegg her og der inne på dinbaby. Det er altså så mange bedrevitere der ute. Folk legger seg oppi alt mulig, spesielt når det gjelder barneoppdragelse og lignende temaer. Nabogutten som bruker smokken for mye og foreldre som bruker for lang tid på butikken. HAR DU NOE MED DET EGENTLIG?! Det er ikke rart mange blir usikre på seg selv som foreldre. Så lenge barnet har det trygt og godt og får en positiv tilknytning til foreldre og omgivelser så er det mange måter å oppdra et barn på. Ikke vær så bastante og fordømmende. Det er ikke sånn at den måten du oppfører deg på eller oppdrar barnet ditt passer for alle.
.Ann. Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Tull på deg,yppert. Hærlig med folk som er for variasjon i samfunnet. Men det sist du må gjøre, HI, er å ta deg nær av noe som blir sagt på DiB. Du vet best hva som er best for deg og dine. Men råd, og meninger, er jo godt å få av og til, så kan en selv velge hva en vil ta til seg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Til yppert - har antagelig mer utdannelse enn deg. Whatever. Vil bare si at jeg leste noen innlegg her og ble bare så forbannet på andres vegne - på de som blir angrepet av andre og ikke har mulighet til å forsvare seg. Jeg skjønner hva du sier Cat. 68 - kan ikke være laget av porselen når man roter seg inn i denne veven.
børdi Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 sier meg helt fullstendig enig med HI her,,, hehe
___ Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Det er helt i orden ar du kaller meg "bedreviter". Når jeg leser innleg her er det akkurat sån jeg ofte føler meg, en som vet bedre. De som legger ut historiene sine her må tåle at andre sier hva de synes. Foreldre gjør mye tåplig, ofte uten å forstå at det er dumt.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Er det DU som bestemmer hva som er dumt Poamin? I så fall er det jo flott at du beærer oss med ditt nærvær, sånn at neste genereasjon kan få en så trygg og god oppvekst som mulig. En ting er å gi råd og dele av sin erfaring. Å stappe sin mening ned i halsen på andre, å fordømme alle som gjør ting annerledes enn en selv, å konsekvent nekte å utvide sitt trangsynte sinn - det er noe helt annet.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Så du mener å ta inn andres idioti = å utvide sitt trangsynte sinn? Hva slags normrelativisme er det, alt er like bra og vi er alle like flinke? Sånn er det jo bare ikke. Og skulle jeg gidde å uttrykke mild forståelse og overbærenhet med alle idiotene her inne skulle jeg jaggu hatt betalt for det. Så lenge ingen betaler blir det ektefølt fordømmelse, det tar minst tid og smaker best.
Mrs. Bouquet Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Tror jeg slipper en fjært jeg...........
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Var den forståelsesfull eller fordømmende?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Sug lut satan i toren: De to første setningene i innlegget ditt henger ikke sammen, hvis noen er idioter og deres idioti fører til at du faktisk utvider sinnet ditt, trangsynt eller ei, forutsetter det at dere befinner dere på to forskjellige nivåer. Så nei, alle er ikke like bra og alle er ikke like flinke. Du trenger ikke ta inn over deg det du syns er idioti - men du kan ha respekt for at andre ikke syns det er idiotisk.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, jeg kan, men det har jeg ikke. Ikke det grann.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 Nå sa jeg heller ikke at du skulle, men at du kunne, så det er helt greit. Jeg skal respektere at du velger å la være.
Fleskepølsa Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er en av disse bedreviterne du refererer til. Det eneste jeg beklager er at jeg hverken har tid eller lyst til å rettlede alle fehodene som blottstiller sininkompetanse her inne!Får nøye meg med å si: God bedring!
___ Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg bestemmer i hvertfal hva jeg mener er dumt og det sier jeg fra om. Du må gjerne mene at jeg er traggsynt forde jeg ikke liker å jatte med folk som oppfører seg tåplig. Hva jeg mener om en slik instilling fra deg er det kansje best jeg ikke forteller deg ettersom du tydligvis ikke tåler å høre det.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 Det er jo skremmende mye rart her også da.......men at man kan bruke for lang tid på butikken var ny for meg. Er det idealtid vi går ut i fra da eller?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 Fortell meg gjerne hva som er feil med min innstilling(?), jeg tåler det meste og er ikke nærtagen. Jeg påberoper meg samme rett som deg, til å si fra når jeg mener noen er på jordet. Poenget er at noen av oss muligens ville hatt godt av å stige ned fra sin høye hest innimellom, og se at andre kan ha en annen tilnærming til en sak enn vi selv - uten at det dermed gjør vedkommende til en tosk. Om du er en trangsynt eller ei har jeg ingen formening om, jeg spurte bare om det var du alene som satt på definisjonen av hva som var dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå