Trine_80 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Lurer på om dere kan hjelpe meg litt her. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en slik pose til jeg får min første i februar. Ser de har tilbud på en slik pose på Barnas Hus til 1500,- Vet dere noe om hvilken type denne posen er? Ser også denne har dun-fyll, noe de på lilleprinsen.no ikke har. Der står det teknisk fyll. Der er det en type som heter Mucki XL som koster 1400,- Er disse posene sammenlignbare, eller er den på Barnas Hus absolutt den beste av disse og jeg bør "løpe og kjøpe" før salget slutter. (dvs ringe og kjøpe siden jeg bor i Haugesund med nitriste tilbud..)
<3 <3 <3 juuuhuuuu <3 <3 <3 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 de posene er helt fantastiske!!! løp og kjøp odenwalder!
Trine_80 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for svar!! PS: har du erfaring med denne posen i en City Bag? Blir det for trangt?
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 er det hull i disse posene...slik att du får festet seler?
CB-BabyBoy Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Lilleprinsen har jo også de posene med dun i. Det er vel lammy posen som er med dun og de andre er det de kaller termoposer. Lammyposen koster opprinnelig rundt 2500 på Barnas Hus og er nå satt ned til ca 2000. Samme posen koster da 1800 kr fullpris på lilleprinsen, så jeg kommer til å bestille der. Mucki er mindre tror jeg enn de andre, det var hvert fall det de sa på babyshop til meg. Ville ringt BH og spurt hvilke poser de har og om de kan holde av til deg hvis det er den du skal ha. Uansett ser de posene kjempegode ut, får jo nesten lyst til å krølle meg nedi en selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå