Karomamma Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Leste lenger ned at Trollmora hadde kjøpt inn kalendergaver. Gisp!!! Jeg har en halvbrodert kalender som ligger og håner meg i kurven ved siden av sofaen. Akkurat nå gliser den av meg, grøss og gru.... Det er en av disse med en dullion knøttsmå sting, hundrevis av fargenyanser som er nesten like og koselige gammeldagse nissebilder med tusen detaljer. Den bli nok fin til slutt, men jeg begynte på den julen 2005. Say no more.... Kan noen gi meg styrke, pliiiis pliiiiis pliiiiis
Natteravnen* Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 -Har du spurt Karopappa? tenker han er en kløpper på brodering.....;-) ....evt kan du kanskje få styrke til å sy resten sjølv etterpå kanskje!
Babyonboard ;-) Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Adventskalenderbroderingsenergi?? I wish............................... Har ikke begynt på kalender enda, har en julestrømpe som driver å håner meg ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Men jenter, hva med julemarsipanen da!!! Den er viktig!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Måtte du minne meg på det????? hahahahaha
Karomamma Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2007 Nettopp!! Nå kommer snart julemarsipanen (nam nam) og da har jeg jo ikke tid til å brodere. Løp og kjøp, he he he.. Ikke en dag for tidlig
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Kast sytøyet og samle inn julegrisene:-)
Reveenka Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Mitt beste tips til alt påbegynt, men ikke fullendt: Sendes til bestemor A på 13, og så er det ferdig på nullkommasvisj! Kan anbefales c",) Her er forresten julemarsipanen på plass hos den lokale marsipanpusheren allerede; det er TROSS ALT oktober alt, asså!
Dailis Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, jeg har en jeg begynnte med samtidig... Et fint julekrybbemotiv. Tegnet ned mønsteret etter et maleri mamma har laget. Jeg strikket små poser jeg broderte med gulltall til å putte pakker i. Så det er kalenderen vår. Disse små strikkeposene med gulltall og gulldusk, hehe. Jeg tror kanskje det blir sånn i år og. Skal ha en vemmelig eksamen først, så alt jeg har av broderingsstyrke kan du få=D
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg sender deg massevis av broderings energi :0) Jeg elsker å brodere , holder på med en til Marius,snart ferdig med bilde nr 3. Attpåklatten gogutt...Jeg har lovd deg å brodere kalender jeg, å det står jeg for :0)
Karomamma Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2007 Okei, idefix: send over alt du har av motivasjon og energi!! Jeg fikk faktisk sydd litt i går kveld, men det monner ikke noe særlig. Mister mister helt motet av tanken på at jeg ikke blir ferdig i år heller. Og så er det et bunaforkle som skal broderes før 17. mai. Og egentlig synes jeg håndarbeid er veldig morsomt!!! Når det gjelder bestemødre, er det omvendt her i gården... He he, det er jeg som har overtatt kalenderen etter mormor. Hun er opptatt med å sy bunad til Karosnuppa eller reise jorda rundt sammen med Karomorfar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå