Gå til innhold

Hvilke rettigheter har vi???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bestillte et nytt kjøleskap forrige lørdag. Dette måtte bestilles men vi betalte det med en gang og fikk beskjed om at de skulle ringe om når det skulle leveres. Vi fikk jo kvittering på det vi har betalt. Men nå ringte de i dag og sa vi hadde fått feil pris på det og at det er mye dyrere egentlig...

Kan vi stå på vårt og kreve å få akkurat det kjøleskapet, eller blir vi nødt for å få pengene igjen eller få en god pris på et billigere...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har kvittering på det kjøleskapet til den prisen har du rett på det. At de har gitt deg feil pris er ikke din feil, og det må de ta på sin kappe. Stå på krava!

Skrevet

Det er snakk om veldig mye penger da... Vi fikk pris på 17000, og nå sier de det er verdt 30 000... Men det var to selgere som hjalp oss, så de burde jo funnet det ut da. Er det noen lov eller noe vi kan støtte oss til?

Skrevet

Det spiller ingen rolle at det er så stor forskjell.

Det er jo IKKE deres feil at de i butikken har gjort feil.

Har skjedd meg flere ganger at jeg har fått oppgitt en pris, og så koster varen egentlig mer. Men da er det butikken som har gjort en tabbe, og det skal ikke gå utover kunden.

STÅ PÅ DERES!!!

Skrevet

Jeg kan de viktigste lovene i forbrukerkjøpsloven når det gjelder reklamasjon og slike ting, men akkurat her vet jeg ikke om jeg har noen lov på min side...

Mannen min skal snakke med dem i morgen. Han er forberedt på å stå på sitt og han kan være veldig sta når han vil! Jeg hadde nok ikke klart det.

Skrevet

Send en mail til frobrukerrådet, de kan sikker hjelpe deg med lov eller forkifts henvisninger :o)

Skrevet

Ja jeg ser på forbrukerportalen at vi kan ringe dem, så han får gjøre det i morgen! Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...