Gå til innhold

Store ROALD DAHL boka??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den store Roald Dahl boka eller vet hvilke fortellinger som er i den? Lurte på om jeg skulle bestille den på bokklubben, men det står ingen innholdsoversikt...

Vil gjerne ha de beste fortellingene (altså "heksene", "svk", "matilda" osv) i sin helhet, så vet ikke om jeg bør bestille bøkene enkeltvis eller om jeg får de i samleboken.

Om noen vet, så stor takk for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den, og av bøkene er det bare utdrag. Men det er masse andre flotte tekster og illustrasjoner:)

Skrevet

Eg såg reklame for den her inne, poppar opp inni mellom og det virka som om det bare var ein liten del av bøkene. Kunne også tenkt meg heile fortellingene..

Skrevet

Hei.

Jeg lurte også på å kjøpe samleboken, og bladde igjennom den i en bokhandel. Men det var nedtur. Det var utdrag fra bøkene, men få hele fortellinger. Så vidt jeg husker var ingen av de bøkene du nevner med i sin helhet. De er jo ganske lange, og denne samleboken er ikke så altfor stor. Lurer på om ikke bøkene om bittesmåene og den store stygge krokodillen var hele med, og de er jo mye kortere enn de før nevnte.

Så forresten hos Libris i dag at de hadde Heksene på tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...