Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg fikk avslag på bostøtte i denne perioden, pga at jeg tjente for mye i 2005. Har vært en smule sløv i forhold til å sjekke ut hvor mye jeg kunne tjene etc- fikk ikke med meg at de gikk så langt tilbake i tid da de beregna bostøtten. Det vil med andre ord si at jeg egentlig ikke skulle hatt så mye i støtte som jeg fikk i perioden november 2005 til juli i 2006. Jeg sendte klage på avslaget, og det var etter det jeg ble obs på "takstene". Har noen vært borti noe lignende? Vil de kreve tilbake det jeg fikk utbetalt da jeg tjente noen kroner, eller avslår de støtte nå som jeg egentlig har krav på det (studerer fulltid)? Bor i Oslo, vet ikke om det har noe å si...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 du kan be dem ta hva du faktisk tjener nå i betraktning. eller går de automatisk lenger tilbake (av uviss teit grunn) tilbakebetaling ville jeg ikke bekymret meg over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå