Gå til innhold

Legge rutine


Chunky81

Anbefalte innlegg

Skal begynne med legge rutine her i huset. Stakkars gutt har ingen rutiner ennå.

Noen som har gode tips til kveldsrutine..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snuppa vår legger seg i 9 tia. bruker lang tid på badet,, evt bader.

så går vi på soverommet(det er mørkt på rommet) så ammer jeg. så legger jeg henne ned. da sovner hun ganske fort..... litt domt av meg kanshe å sitte å amme tett før hun legges,, men d funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger jenta mellom halv åtte og halv ni! Bader hver kveld og så spiser og koser hun før det er natta. Da finner hun stort sett roen selv med smukken eller tommelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vi begynte med rutinene var vi veldig nøye på å gi kveldsmåltidet på soverommet uten for mye lys, liksom for vise at nå er det natt.-) det har fungert veldig bra for oss! i begynnelsen var et vel kveld i 11-tida, mens nå legges snuppa mellom halv syv og syv hver kveld:-) og da er det ingen skriking eller tulling, bare å gi smokken en sjelden gang. lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner med å bruke god tid på badet sånn ca 18.30... Bader og koser... så tar vi med en flaske opp så han får kveldsmaten på mørkt rom før jeg legger han i seng....

Noenganger sovner han med en gang.. andre ganger må vi opp å gi smokken flere ganger :)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner med å la henne ligge uten klær og bleie å sprelle litt. Deretter er det tid for tran og et bad ( men ikke hver dag ) Så er det på med pysj, ammer henne før jeg sier at nå er det natta...Legger henne ned i sengen sin og da er det som hos Alviola over... Noen ganger sovner hun med en gang, mens vi andre ganger må inn flere ganger å gi smokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...