Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så sliten i det siste.. Vært mye alene med gullgutten vår, da pappan har hatt mye å gjøre med jobb. Pappan foreslo derfor at jeg skulle komme meg litt for meg selv en kveld/natt, og forelso en natt på hotell rett i nærheten her. Så jeg kunne få litt alenetid og sove og kanskje med litt spa attpåtil:-) Gutten vår er 5 mnd nå, drikker pumpemelk av flaske uten problemer. Hvis det skulle være noe tar det 10 min så er jeg hjemme.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt i mot tilbudet, kanskje kunne mannen din også vært med slik at dere kunne vært litt "kjærester", og ikke bare mamma og pappa. Prøv å få barnepike for en natt, er sikker på at dette ville vært veldig ok.

Skrevet

Nja, spa høres jo deilig ut, men tror jeg ville hatt med samboer på en hotellnatt :-)

Er det et alternativ?

Skrevet

Jeg hadde helt klart benyttet meg av det forslaget der! Uten tvil!! Kos deg du, og slapp av :-)

Skrevet

ta imot!!! Du er i nærheten hvis det er krise, og hvis du pumper ut kan jo faren gi flaske på natta. Tenk på deg selv, du vil bare ha godt av en kveld/natt for deg selv, ikke bare for søvnen men litt alenetid:-)

Skrevet

Takk søte dere:-) Hjelper litt på den dårlige samvittigheten med å reise fra lillegull:-) Er nok værst for meg sånn sett. Vet jo han har det helt supert med pappan sin. Fint for de og få litt alenetid også. Og jeg føler virkelig behov for å være bare meg litt...og SOOOOVE!! ;)

Skrevet

Kos deg MASSE! :)

Skrevet

Kose deg du :o)

Skrevet

Hvorfor i himmelens navn skal du ha DÅRLIG samvittighet for gutten din? Han skal jo være med pappaen sin, den andre halvparten som har laget ham:) Og IKKE tenke at du er ti min unna, er det noe så ordner pappa opp, det er helt utrolig hva de er kapabel til når de slipper til:)

(har akkurat hatt pappa på pappaperm her i huset, og nytt hvert eneste sekund:))

Kos deg, slapp av, og hvil så blir de en mye mindre sliten mamma dagen etterpå!

Skrevet

Ville tatt i mot! Uten tvil :) Og, du er jo bare 10 minutter unna, så om det skulle bli helt krise så har du jo ikke lang vei hjem. Kos deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...