Gå til innhold

Huff :-( Dårlig mor!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ropte sint til han for første gang i dag :-( Han ble redd og var nesten utrøstelig :-/ Stakkars lilten! Skjønner ikke hvor det kom fra, er veeeeldig rolig av meg, kanskje for rolig (ble nesten redd selv)

Men så må sant sies at jeg holder mye inni meg som jeg egentlig ikke burde, føler at det var det som utløste det! Vil ikke gå i detalj, men sikkert noen som skjønner! .............les samboer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Føler hver dag at vi hadde nok hatt det bedre alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det dårlige forholdet mellom deg og samboer gjør til at du skirker til den uskyldige ungen din syns jeg faktisk at du bør vurdere å flytte!

Sorry, sikkert ikke det du trengte, men...

Skrevet

Syns ikke du er en dårlig mor! Vi har alle dårlige dager. Noen ganger topper det seg, sånn er det bare. Og jeg tror svært få gang si at de aldri har hevet stemmen noen hakk til barnet sitt. Vi er mennesker. Og noen "feil" her og der har vi;) Sikker på at han har glemt hele greia, og det må du prøve også:) Og kanskje ta en prat med samboeren;)

Skrevet

syns ikke du er en dårlig mor... hvis det er noe i livet ditt som sliter veldig på deg, er det helt menneskelig at man kan gjøre/si noe man egentlig ikke burde. ingen mennesker er feil frie.

men hvis du er i et forhold med mye problemer, syns jeg absolutt du bør prøve å ordne opp i det..for både barnet ditts og din del! er ikke bra for noen av dere å ha det sånn.

Skrevet

stakkars barnet ditt:-(

for helt vondt av han!!!

Skrevet

Kjære H.I., sånn er det å være mor, man vil være 100 % perfekt og når man ikke er det får man ELENDIG samvittighet.

MEN det er ikke mulig å være feilfri, du er bare et menneske og vi er ikke perfekt noen av oss.

Vi har alle hatt dager/episioder vi kunne ha vært foruten, ikke tenk på det mer.Han har ikke tatt skade av det.

Tenk på i morgen, ikke på denne ene episoden, de anonyme (og ikke noen fullt så anonyme...) får du bare le av.

Du er IKKE en dårlig mor pga. dette, lykke til og god natt:-)

Skrevet

Jeg mener jo for all del ikke at du er en dårlig mor, sånn som noen her antyder at jeg gjør. Det har jeg ingen forutsetning for å mene noe om.

Men kanskje du er litt dårlig til å ta vare på deg selv? Er viktig at de voksne har det bra med seg selv, barna merker utrolig fort når noe er galt.

Skrevet

Hun for bare le så mye hun vil, jeg hadde aldri ledd av slik oppførsel!!

Stakkars barn...skal man bare le av at en mor kjefter så mye på barnet sitt at h¤n blir livredd???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...