pandabjørn Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har vært å kjøpt meg en fin rosa lue til Linnea som hun skal bruke når vi reiser hjem fra sykehuset....den er i str 37.....så jeg spørr dere bim jenter hvilken str har dere på hentelua? husker ikke hvilken str jeg hadde til Sander en gang Husker bare at han var 35 cm rundt hode, og det er jo det som er normalt....håper jenta har samme omkrets )
pandabjørn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Det var fint å høre for neste str de hadde var 41 og det er jo litt stort kan man si hehe
Suprise! Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hm...hvor finner man så små luer?...mener jeg har sett på cubus at de har strl 48,men det er jo stort!.....ihvertfall om det blir samme hode omkrets som storesøster på 33 cm....
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Vi kjøpte lue på H&M. De brukte samme lue på sykehuset, da temperaturen sank på babyen vår...
Suprise! Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Ah,takk. Da skal jeg stikke innom der å se:)
pandabjørn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 jeg kjøpte på barnashus i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå