Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg synes ikke at livmora mi har vokst så mye i det siste, kan hende at jeg kjenner for mye etter. Men fra uke 14 og til nå uke 16 synes jeg ikke at den har kommet noe særlig høyere opp... overdriver jeg??
kokosyklus Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, det tror jeg du gjør. Den vokser i rykk og napp. Det er uansett vanskelig å kjenne om den har flyttet seg så tidlig:) Magen din vil nok poppe ut om ikke så lenge allikevel:) He he. i mellomtiden synes jeg du skal nyte å kunne sette på deg skoene uten at magen er i veien og halsbrannen svir alle cellene i spisreøret ditt:) he he!
Belladonna med to gutter Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Det er rart dette altså...jeg husker jeg LENGTET etter å få mage, slika t folk skulle få se den!! Men nå, oioi...bare 25 uker på vei, og klarer knapt å ta på sko, halsbrann hele tiden, sure oppstøt bare noen ser på meg!! Og bekkenet er på bærtur annenhver dag... Men, livmora di vokser definitivt...bare ikke så mye og raskt som vi vil noen gang:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 De vokser litt i rykk og napp, du kan nok slappe helt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå