Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 kunne blitt med på modentreff i Oslo, jeg... Det virker som om det sitter mange kjekke, flotte damer her... Men omstendighetene tillater ikke det denne gangen... Kanskje neste gang?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Vi får treffes over en kopp kaffe her inne vi da, når de andre koser seg... Kanskje vi til og med skal åpne rødvinen? hehe
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Rusbrus? Nei, jeg bare tøffer meg... Drikker jo egentlig aldri... Brus er og godt, ikke sant? Blir ikke noe dans, da... Har fått forbud mot det. Men kan jo riste litt på lilletåa... Enn du? hehe
Karomamma Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Ho ho, det er bare å komme!! Vi er her på Østlandet, vi
Natteravnen* Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Trur vi må planlegge et treff rundt Otta neste gang....møtest på midten liksom. Og då er vel Rondane (spa) et greit alternativ skulle en tru......... -noko å tenke på iallefall......... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Skulle ønske dere kunne kommet alle sammen! Tenk så gøy! Vi hadde jo kuppet en hel restaurant vi, så mange som vi er blitt her inne:-) Skal forresten vedde på at det kommer til å snike et par rundt restauranten den kvelden, for å tjuvtitte på hvem disse nickene egentlig er;-)) BØH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå