Gå til innhold

Oj oj oj oj........ er det hodet jeg kjenner????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på do i stad og fikk nesten følelsen av at noe skulle "falle" ut... Nesten som om hele underlivet var på vei ut.... Ble jo litt bekymra, tok på meg en hanske og kjente litt opp der... Kom ikke langt opp før jeg møtte noe hardt. Er det babyen???? Ligger den så langt ned???

Det verste er at jeg i dag fikk beskjed om det er mulig babyen ligger litt skjevt, i verste fall i tverrleie - hva er det jeg kjenner da???? Rumpa???

Shit...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm, ja den var litt snedig, vet da sannelig jeg... kanskje vært kjekt og ring t føden ? få høre hvordan d går da.....

Skrevet

oj! jeg hadde ringt føden å fortalt det og hørt hva de ss om de vill ha deg inn på en sjekk eller hva det kan være fornoe...

hvor langt er du på vei?

Skrevet

38+4 i dag... Hmmm.... må innrømme at dette føles litt merkelig, ja... men vet fra tidligere fødsel at ungen ikke akkurat gikk ut på egenhånd heller.. Kanskje jeg skulle ringe føden?

Skrevet

er det lenge siden du kjente det?kjenner du det ennå?

jeg er litt sånn at jeg ikke vil ringe til føden om jeg ikke må (har 1 times kjøring til føden) men viss jeg hadde trodd det var hodet som tittet frem så hadde jeg ringt:) bare for sikkerhets skyld

Skrevet

Ny tur på do + ny hanske... denne gangen ingenting. Ikke den rare nedfallsfølelsen heller....Tror jeg skal gå å legge meg og håpe at det går over til i morgen. Har 10 min til Ullevål hvis det er krise... Takk for svar.

Skrevet

bra det ikke er så lang vei:)

var det etter at du ahdde vert i tisset eller avføring på do du kjente dette?

jeg har kjente litt sånn etter at jeg har hatt avføring på do,akkortt som at et bein inni skjeden kommer frem,sikkert det som hjelper til å føre babyen ut under fødselen?

jeg er i uke 31 så jeg har ikke tenkt over om det kan være barnet sitt hodet men det er jo litt anerledes når du er så langt på vei:)

lykke til uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...