Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jenta mi har virkelig lagt den venstre puppen min for hat. Det vil hvis hun er helt rolig eller det er om natten når hun skal ha mat, så går det greit. Men hvis hun er litt sutrete, blir hun enda mer sinna når jeg legger henne der, men hvis jeg legger henne på den andre blir hun stille med en gang. Noen som har opplevd det samme, som har noe forklaring.
Kondis som en murstein Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Sen utdrivning kanskje? Det har jeg på venstre min... Går litt tregt, men hun har skjønt det, hehe...
nenja Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Opplevde akkurat det samme, og det viste seg at hun hadde 2 små stivheter i ryggen (påført under fødsel) som gjorde henne litt stivere når hun lå på høyresiden sin. Gikk til kiropraktor og fikk løst opp henne, etter bare en behandlig tok hun den venstre puppen igjen. Kan jo være noe sånt med din lille også. Det kan jo også være andre grunner, som at brystvorten på det venstre brystet ditt ikke er så god og stor/eller for stor eller att den har mindre melk og derfor går tregere. Virker hun stivere når hun vrir hodet til den ene siden enn den andre? Hvor gammel er hun?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hm, trur ikke det kan være stivt, for når hun ligger i senga vår vil hun helst ligge på den høyre siden (for da har hun ansiktet mot meg). Men det blir kanskje ikke det samme når hu ligger helt flatt kanskje? Vet at utdrivingrefleksen er i orden, når hu får det igang, så står jo strålane "en halv meter"
**Frøken84** Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Hei hei sleit med det samme med Isalin en periode. hun hylte hver gang jeg la a på venstre puppen. så jeg måtte lure a.. hehe.. la a i "bryterstilling" (di kaldte det på sykehuset) jeg la a den veien jeg la a på høyrepuppen, men la a på venstre, hvis du forstår.. hehe..
shayan_jente_04.04. Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 sånn hadde jeg det oxo med bebin min en stund. nå er hun 6 mnd og tar begge 2, men før i tiden så var det bare den høyre som var best, så fort jeg la henne til den venstre puppen så sutra hun, snudde og vendte seg.....nekta totalt å ta den. men nå som hun er så stor så klarer hun fint å ta begge 2, men den høyre er fortsatt favoritten da. Det kan hende at du har en bedre "stilling" når du pupper med høyre puppen enn med venstre? tror at jeg hadde det sånn, det var liksom mye lettere med den høyre puppen enn den venstre......
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 ja sånn at hun lå ut mot sida di med resten av kroppen lissom?
**Frøken84** Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 jepp.. det funka det. nå ligger hun fint på begge=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå