Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hvor kjøper dere håndklær og sånn? Må ha badehåndklær i bomull + frottehåndklær, det vet jeg, men bør jeg kjøpe de et spesielt sted eller hvordan er det? Hvor mange sånn ca. kjøper dere? Er bare disse småtingene jeg har igjen no,og vil ha alt perfekt :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har vel en 6 gode myke håndklær, og i tillegg en hel haug med tøybleier fra Spar Kjøp som skal være kjempegode å tørke babyen med! Billige er de også!
MissBenz Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har kjøpt fire egne håndklær til babyen. To med hette (barnas hus) og to uten (kid)
Anele&Solstråla Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 jeg og har 4-5 til vesla...tre med hetter ( cubus, kappahl) og de uten har jeg kjøpt på kid
petrus Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Min erfaring er at det går masse håndklær, både små og store... Jeg kjøpte vel ca.6 store og små + at vi fikk noen håndklær i gave... De små tisser for det oftes når bleien kommer av...
elimor Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 I tillegg til 2-3 badehåndklær, kjøpte vi ca 10 små hvite håndklær på IKEA. Vi kjøpte bare noen få først, men dro tilbake og kjøpte flere bare noen dager etter at vi hadde fått førstemann i hus. Det er i grunnen det samme hvor du kjøper dem (så lenge de er myke), men veldig praktisk med en størrelse som er stor nok til at den dekker et stellebord/stellemadrass, og liten nok til at den ikke tar noe særlig plass i vaskemaskinen. Med en lys farge er det lett å se om det er sølt noe på dem. Jeg bruker tørketrommel til alle håndklær for å holde dem myke, men tøymykner gjør sikkert samme nytten hvis man ikke har tørketrommel. Badehåndklær til babyen kan du risikere å få i gave, så ikke kjøp mange av dem, men mindre stellehåndklær er det vanligvis nødvendig å kjøpe selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå