Gå til innhold

Vinter sko, hva kjøper dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og følger dere testen i Foreldre og Barn? Der ble ikke Trolldressen nevnt en gang og den har vi...

Svigerinnen min kjøpte Coop skone i fjor og de var veldig fornøyde, og har kjøpt de i år også. Men nå kommer de veldig dårlig ut da..

Hva anbefaler dere? Er første året han tusler rundt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt no billige sko på din sko.. hu går ikke enda, og har ikke større foter enn str 17-18 nå.. kjøpte i str 20, men tenkte etterpå at det kanskje ikke var no lurt.. men men.. di var billige, får se hvordan det går..

jeg for min del gidder ikke se på alle tester og sånn for å kjøpe det beste.. har aldri vært vant til sånn selv, og har ikke tatt skade av det..

Skrevet

Jeg kjlper de jeg synes ser best ut når vi er i butikken. Tilfeldig vis var det ett par Ecco støvler som kostet flesk, men vi har vært veldig fornøyde med både sandalene og skoene i Ecco snuppa har brukt og bruker nå i høst.

Desuten hvis Ecco til småsnupper er like gode og varme som mine egne råddyre Ecco er det vært å betale en halv formue for de.

ER det noe jeg er kjempenervøs for r det at hun skal fryse på føttene sine, noe jeg selv stort sett alltid har gjort.

Skrevet

Obs dette ble litt feil.

Det er for tidlig for oss å kjøpe vinterstøvler enda så vi har kun vært ett sted for å se. Men håepr de har litt uttover er redd for at for tidlig kjøp gjør at de ikke hodler over vinteren.

Ganske surt når de vokser ut av skoene etter 3 til 4 mnd. slik som sommerskoene.

Skrevet

Vi har vintersko av merket Superfit. Veldig lette og gode sko, kjempefornøgd. Syns mange vintersko ser så utrulig klumpete og stive ut, så vi kjøpte et par som er ganske lette. Vår sønn er 16 mnd, og raser rundt heile tida så syns det er greitt å legge litt penger i gode sko. Kosta 499, trur eg. Ikkje så ille pris. Veit ikkje heilt om dei er god nok for dei aller kaldaste dagane, men dei er no godt fora.

Skrevet

Jeg kjøpte SkofusTec sko til jenta mi

førnoynd så lenge

har hørt gode tilbakemeldinger her på Småtroll 1-2 år

dei skal være vanttete som Gore Tex

men kostet litt mindre (400)

veldig fine

Skrevet

I fjor hadde snuppa ecco goretex skoene og de var vi fornøyde med :-)

I år falt valget på viking goretex skoen, fant ut at vi måtte prøve noe nytt. Ble glad da de kom bra ut i testen .-)

Vi hadde troll dress i fjor, og velger troll i år :-) Helt genial dress.

Skrevet

vi har kjøpt ecco goretex.. veldig fornøyd foreløbig

Skrevet

Vi har kjøpt viking gore tex! hadde de i fjor også og er så fornøyd at vi holder oss til de=) de er større og luftigere enn ecco og jeg tror iallefall at det hjelper å holde foten enda mer varm.

Skrevet

Jeg var på skoringen og kjøpte Ecco Goretex til 599. De er kjempelette og ikke kjempehøye på foten. Hun er som din i det første tusleår.

Skoen finnes bare i blått, så det er synd men ellers angrer vi ikke på den.

Hun på butikken mente at skoen er så lett at den kan brukers til spasersko også..

Men jeg ville jo ha noen mer jenteprega så har vært å kjøpt ecco sko til mer finere bruk enn ute i sandkassen/bhg.

Det kom forresten inn ett par i butikken med en jente som var littt yngre enn vår, der mora kommenterte at "det finnes så mange tøffe sko til gutter, se på disse her de er jo knalltøffe"

Det var de jeg hadde kjøpt til jenta vår den andre dagen og som var for jente og gutt, men siden de var blå tenkte hun gutt og det gjorde egentlig jeg også i utg-pkt. Rart hvor opphengt en blir i farge. Det er jo mye mer praktisk med mørk støvel enn rosa der alt viser av skit..

Skrevet

Må bare få si at hun er varm og tørr på foten i allslags vær (nå er jo ikke snøen komt enda da).. men min mor tok av henne på beina her en dag, da hadde hun strømpebukse og sokk - begge i bomull, og var varm og god.

Skrevet

Vi hadde blå vinterstøvler nå på senvinteren i år. Var det eneste de hadde igjen i farger på de som virket fine til en som netopp hadde lært å gå (salg i januar)

Og jeg vil gjerne ha blå denne gang også synes det blir så mye rosa og rødt til småjentene. men det avhenger jo av hva de har på butikken da, det er ikke alltid en kan være kresen på farger.

Skrevet

leste den testen i foreldre og barn å ble kjempeskuffa. de hadde jo ikek tatt med dresser fra de kjente merkene nesten og de skoa vi kjøpte kom dårligst ute i test selv om de var de beste 2 åra føreer jammen ikke lett.

nå har minsten her goretex sko viking, cherox8skofus) og friends sko.

også har han reima dress.

er jammen ikek lett hva en skal velge. men får vel bare stole på hva de sier butikekn kaskje og noen som har erfaring.

lykke til.

Skrevet

Kjøpt Viking Gore-tex. Ikke prøvd de ennå, så det er litt tidlig å vurdere hvor fornøyde vi er. Men de ser iallefall gode ut.

Skrevet

Vi har sko fra Superfit. Tenkte å kjøpe ecco men butikkdamen anbefalte Superfit. De er kjempelette, myke og svært enkle å ta av og på. Koster 100 kr mindre enn ecco. Siden lillegutt er bare 15 mnd tviler jeg på at han kommer til å være mye ute på de aller kaldeste vinterdagene, så om denne skoen ikke er fullt så tykk som ecco sin vintersko tror jeg den er god og varm nok for han.

Skrevet

Jeg kjøpte Viking gore-tex i år, for det var i butikken, men kunne like gjerne hatt Ecco sine gore- tex til barn. Så lenge det er varmt og vanntett er jeg fornøyd.

Jenta mi er 1 år, og går ikke ennå, men det er like viktig med varmt og vanntett nå, som når hun går.

Cherroxer bør du styre unna, de er bare varme inntil - 0 til 5 kuldegrader.

Skrevet

våres erfaringer: superfit goretex vinterskoa er kjempegode for vertfall dei minste, er kjempelette, og ikke klupete og store, og tette&varme:-)

ecco goretex sine og er vi veldig fornøyd med:-)

viking goretex har vi ikke vert fornøyd med, er mer klupete på og har ikke alltid vertblike varme på beina i dei. men har vert bra vanntette.

friends skoa er blitt fortere våte gjennom, og dei er mye tyngre en andre sko.

Skrevet

har kjøpt elefanten goretex og et par ponny støvletter til litt penere bruk enn barnehagen:D har ikke prøvd de enda, men de ser gode ut. nå bruker hun ecco gåsko

Skrevet

Jeg har kjøpt ecco , og er glad for det. De kom best ut i test sammen med viking. De holder litt dårligere på varmen, men lenge nok til vårt bruk.

coop skoene ble slaktet. holder godt på varmen, men hjelper ikke når de tar inn vann etter fem minutter ute..... da blir man kald uansett.

Skrevet

vi valgte ecco fordi de også satt best på foten. viking sine virket mye stivere for små føtter. bruker ecco selv, og har hatt ecco til sønnen min siden han lærte å gå.

Fysioterapeuten sier også at det er veldig bra sko. Hadde med alle parene til min sønn siden han går litt på "innoverskær" på ene foten.

• 2 uker senere...
Skrevet

welkomenn til familiebutikk.no. de har bare skinn sko til barn, laget i Russland. prisene ser veldi bra ut og skoene vi er veldig fornoyd med.

Skrevet

Småen her er nå 18 mnd og har massevis av sko:

Viking Gore Tex (den som kom godt ut i testen)

Ponny GoreTex (arvet)

Cherrox (arvet)

Superfit GoreTex høstsko - disse bruker han på tørre dager nå, og han er god og varm.

Skrevet

Skal ut å kjøpe vintersko i dag,og har tenkt på skofus sine sko. Hørt mye bra om de,så får se hvordan de sitter på foten til gutten min :)

Hvis de ikke sitter bra regner jeg med at det blir ponny sko,de har god passform på gutten min sine føtter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...