Mamma til 2 prinser:) Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Får ofte slike kramper,el det knyter seg skikkelig på begge sidene av magen,akkurat som man har hold lissom men det er sånn at jeg må stå helt stille og orker så vidt å gå for det gjør så vondt.Sliter på natta når jeg skla snu meg rundt i senga også.Som om man har strekk el noe...er vanskelig å forklare da men er det noen som har noe lignende?....er 10+4 i dag.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er 24 uker på vei og har i det siste hatt lignende smerter. Hos meg har de kommet når jeg går. Leste et sted at det kan være livmorsener/bånd eller selve livmoren. Det er en slags tøying/utviding som foregår. Det er ikke noe å bekymre seg for, men dersom det blir for plagsomt, ville jeg tatt kontakt med legen.
jannemor:-) Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hei:-) Jeg har også hatt vondt på hver side av magen. det føles som en strekk og jeg kan noen ganger kjenne det nedover i benet. Jeg ble redd og dro til legen. er første gang jeg er gravid. Hun sa det nok var bekkenet som vokser. det kan gjøre vondt fra hoftene og nedover. Jeg er også i uke 10, så det kan jo hende det er en sammenheng mellom oss:-) jeg har mest merket det om kvelden og natta. hvis jeg snur meg fort kan jeg få vondt. Det kan hende du har bekkenløsning. jeg har lest litt om det, og symptomene er like med det du opplever. Man kan få det tidlig i svangerskapet.. Men hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til legen. Det er best å være på den sikre siden.. Håper det hjalp deg litt da=) hilsen janne
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Takk for svar jenter:)Er blitt litt bedre de siste dagene nå..men kommer i ny og ned.Skal lese litt om bekkenløsning jeg og blir det verre kontakter jeg legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå