Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jo da i noen av butikkene så har de velling hverfall på nordby sin matbutikk og maximat også. Har kjøpt det der jeg mener å huske den var fra nesle eller noe sklik var hverfall norsk merke.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 De har grøt fra fire mnd,men den den kan brukes som velling også.det gjorde jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Blandes vellingpulveret med vann eller mm/mme? Hvliket blandingsforhold bruker man hvis man lager velling av grøtpulver og mm/mme?
Kondis som en murstein Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Begynn med smaksprøver, når det gjelder grøt er jo det ca en halv teskje grøtpulver. Gi det sammen med mm/mme i flaska ) Jeg også mener at det ikke finnes 4-mnd velling, men jeg skal ikke si 100%!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 En halv teskje pulver i en hel flaske? Det kan jo ikke stemme. Her begynte vi med tre- fire teskjeer i 120 ml mm. Ellers blir det jo ikke velling. Gikk flott det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå