Gå til innhold

Hva kjøper dere til jente 3 års-dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nok ikke så veldig mye, setter heller inn penger på konto. Men en pakke må hun jo få. Syns det er veldig vanskelig, hun trenger ikke klær..

Kom med forslag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår skal få stor seng og/eller ski - i hvert fall.....

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe noe nyttig og noe morsomt til bursdag og jul. Vi har liten familie, og verken besteforeldre eller tanter/onkler er sånne som kommer med gaver utenom bursdag/jul, så hun har egentlig ikke veldig mange leker. Det blir heller sånn at jeg og også pappaen hennes kjøper en mindre leke en gang i blant.

Derfor har jeg nå kjøpt en STOR leke - nemlig et dokkehus! Ikke av den dyreste typen, for jeg vet jo ikke hvor populært det blir, men et enkelt dokkehus av tre. Gleder meg veldig til hun skal få det om to uker - tror nesten denne gaven er like mye til meg selv :)

Andre leker som jeg kunne tenkt meg å gi henne er f eks enkle spill (memo osv som passer for de minste), utkledningstøy, "minidokke-teater", tavle til rommet.... Dessuten finnes det jo så masse fine bøker og morsomme filmer, men jeg prøver å begrense meg der. Nytt akebrett skal hun få HVIS det blir snø - etter vinteren i fjor tror jeg at jeg venter og ser. Vi har ski, men hvis ikke er vel det en spennende gave!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...