Gå til innhold

Æsj! Så mange kuker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om jenter som har hatt sex med 40-50-60 menn?

skal være helt ærlig å si at jeg synes det er dritekkelt!

tanken gjør meg kvalm! greier ikke folk å holde beina samla eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jaggu ikke bedre når en mann har liggi med samme antall jenter.. Klarer de ikke å holde styr på saken sin???? Er like kvalmt.

Skrevet

Ja, er mye bedre å gifte seg først, og deretter ha sex kun med ektefellen din. Til og med om mannen din er elendig i senga, men det vet jo ikke du, da du har ingen å sammenligne med...

Skrevet

Hverken menn eller kvinnfolk får respekt fra meg om man skal knulle alt som går på to føtter.........

Skrevet

*humre* hørtes nesten ut som det var greit om de hadde flere føtter...

Skrevet

så hva?

jeg har knullet mange mange mange mange menn har ikke tall på hvor mange faktisk. men den eneste som jeg har gjort det med kjærlighet er mannen min.

forskjell på lyst og kjærlighet.

Ikke døm for hardt da dere.

hå har jeg i en periode av livet mitt tatt betalig av menn for sex da.

så om man skal se bort fra kundene mine så kan jeg ikke "skryte" av så mange.

Skrevet

??? hvor mange sexpartnere man har, er vel opp til hver enkelt?? ;o) litt barnslig å si at "jeg liker ikke jenter som har ligget med over 20 menn....!!!?

dette syns jeg bare var tåplig... å angående menn verces kvinnfolk, er d vel likestiling der å....;o)

Skrevet

nei, hvor mange sexpartnere man har hat er vel en privatsak? Ikke noe som står på cv'en min ihvertfall. Og spør typen min, så får ihvertfall ikke han noe svar. Han får heller nøye seg med å nyte erfaringene jeg har fått med meg opp igjennom!

Skrevet

Om en kvinne er seksuelt aktiv fra hun er 16 til hun er 30 tilsvarer 50 sexpartnere i gjennomsnitt 3,3 partnere i mnd. Mye for noen, kanskje lite for andre. Uansett spiller det liten rolle for hva jeg ellers mener om personen.

Skrevet

Eh, tror ikke matten din er helt på topp! 50 partnerer på 14 år, tilsvarer 3,36 PER ÅR!. Hadde vedkommende hatt 3,3 pr mnd, så hadde totalt antall sexpartnere i 14 år blitt 565 personer. DET er jeg enig i er litt i overkant,ja. :)

Skrevet

Om de så har hatt sex med 100-300 forskjellige.......DET DRITER JEG I, FOR DET ER DET SAMME FOR MEG........

Tenk å irritere seg over hvor mange andre har hatt sex med??? Er det mulig?? Tror du får tenke på noe annet enn sex i hverdagen gitt..... hehehe

Skrevet

Øvelse gjør mester jenta mi:) Har hatt 50 jeg og fy faen så god jeg er i senga:) NYter hvert sekund og det gjør typen min også:)

Skrevet

haha, helt enig med deg over her! har vært singel hele mitt voksne liv, og har trent masse (kanskje hatt 40-50) slik at jeg kan tilfredstille meg selv og han jeg er sammen med nå. er vel det som er poenget, er like monogam som noen annen!

guuud du må være kjedelig i senga hvis du ikke kan tenke deg den lysten og det begjæret som fører til at man vil ha sex med noen, være seg fremmede eller ektemann for den saks skyld!

Skrevet

Har du hatt 40-50 one night stands?

Skrevet

nei, er mest korte, "starter" på forhold, eller elskere. så lenge jeg har gjort det fordi jeg har lyst har jeg ingen problemer med det. men er nok nærmere 40 da. på 11 år.

Skrevet

Ok. Har ingen problemer med det jeg heller, jeg lurte bare fordi du sier du er så god i senga, og så har jeg aldri skjønt hvordan folk kan bli gode i senga bare av å ha mange sexpartnere. Men hvis du har hatt dem over lengre (vel...) tid, så har du kanskje hatt en sjans til å øve deg litt. ONS teller kun som erobring og eventuelt tidsfordriv. Fører vel sjeldent til noen ti-på-topp-sex.

Skrevet

HI,

Hvorfor blir du kvalm over andres sexliv? Det har jo ingen ting med deg å gjøre.

Skrevet

sa vel ikke direkte at jeg var så god i senga, men at jeg har lært meg hva som skal til for at jeg skal ha det godt. og det er vel poenget med det hele!:)

men må innrømme at jeg ikke har lyst å se flere menn nakne fra nå av, det har sagt stopp for min del:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...