Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Min kjære og jeg vil gjerne prøve på vårt første barn og jeg sluttet på pillen for en uke siden (midt i brettet...). Er det noen som vet når jeg kan forvente EL? Noen med erfaringer? Forøvrig har jeg vært kvalm (i bølger) i over en uke + at ryggen gikk til h.... forrige uke også, men jeg kan ikke tenke meg at jeg har blitt gravid mens jeg gikk på pillen, tror nok heller det er "ønskesymptomer"... sukk....
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Ja jeg tror det er desverre sånn at når man endelig slutter på pillen og skal prøve å bli gravid, så kan det dukke opp en del ønskesymptomer som du kaller det!! Jeg tror vertfall dette er med meg akkurat nå...Jeg er nå i min første prøveperiode, og venter på at mensen IKKE skal dukke opp på mandag, hehe!! Jeg sluttet etter pilleslutt, så jeg vet desverre ikke hvordan det er med EL og sånt når du har sluttet midt i et brett, men mest sannsynelig så er du nåkk ikke gravid enda..Men jeg ønsker deg masse lykke til! Håper det går våre begges vei om ikke så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå