Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Er det noe som irriterer meg grønt her, så er det de som ber om nr til føden på bim. Hvor vanskelig er det å bruke gulesider eller 1881.no??? Den tiden du bruker på å skrive innlegget er den tiden du bruker på å søke opp nr der...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Man behøver faktisk ikke å lete på 1881 heller! Nummerene til ALLE fødeavdelinger ligger her på BIM under den orange rubrikken til venstre under FØDESTEDER! Hørtes kanskje litt krass jeg nå men.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå