Livje Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! har de siste dagen vært plaget av smertet fra ca midt under brystet og litt nedover magen, det stikker,brenner og gjør vondt. og når samboer tar på d området føles det som om det stedet sover....ekkel følelse. I tilegg så har jeg begynt å klø som en gal, og det klør hele natten. Har jo hørt om svangerskapskløe,men vet fint lite om dette? Er noe av dette farlig? har forsøkt å ringe til legen,men kommer ikke igjennom desverre..... Blir en smule bekymret..... Og ringer jeg føden blir jeg vel sett på som en hysterisk førstegangs fødende.... klem
mrss83 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 om man har smerter øverst i magen så skal man kontakte lege, pga fare for svangerskaps forgiftning. og det skal man jo også med ekstrem kløe...
ingrid-84 Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Vet ikke hva dette kan være... svangerskapskløe tror jeg ikke er farlig, men sikkert veldig plagsomt. er du bekymret og ikke får tak i lege; ring føden, jordmor el. evt. legevakt; man har lov til å være bekymret, og alle disse er der for å hjelpe oss. lykke til:) er sikkert ikke noe farlig, men godt å bli beroliget uansett
Livje Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Legevakten sa at det hørtes ut som magesekken som presset,så lenge jeg ik merket andre smerter elr nedtrykk i mage og lår. Men kløen bør sjekkes opp pga leveren.... Takk for svar....ble jeg litt klokere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå