Gå til innhold

Trenger litt tips ang stellebord :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et veldig lite bad, og hvis vi skal ha stellebordet på badet så er det omtrent ikke plass å gå der inne. Vi kan ikke ha stellematte på vaskemaskin, fordi vi har tørketrommel oppå. Har plass til stellebord inne på soverommet, som er rett over gangen til badet.

Noen som har stellebord inne på soverommet? Hvordan fungerer det? Også med tanke på bading...

Ville dere hatt stellebordet ståene omtrent midt på gulvet på badet, eller hatt det på soverommet? Sliter litt der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har også lite bad og skal ha vegghengt stellebord fra Ikea. Jeg tenkte også på å ha stellebord på soverommet, men der er det generelt kjøligere og hvis/når man skal skifte på natta....nei, valget var igrunn enkelt :)

Skrevet

du kan ha stelle bord på rommet eller i ganga...gjør ikke noe og skifte på andre steder enn badet!

Du kan jo skifte på gulvet på badet med de værste bleiene og heller kjøpe badekar som du kan bruke på gulvet;)

det er veldig koselig og sitte på gulvet og gjøre disse tingene:)

Skrevet

Hei=)

Vi hadde dsamme prob. som dere. om dere har innebygd dusj og ikke et kabinett, kan dere kjøpe et som ser slik ut f.eks:

http://rudo.no/ehandel/detail.aspx?suppNo=200010_575003507000&GrpNo=1110

Er kjempe praktisk å bare trille inn i dusjen når man ikke bruker det, kan jo for øvrig løftes inn i kabinett etter bruk også?=)

Vi fikk ett stort et fra ikea,som de solgte i fjor,uten å huske på at vi hadde lita plass.

På soveromemt hadde vi da bleiebøtte, en sånn plast-påleggboks med fuktede mesoft kompresser fra apoteket, og stellematte på toppen.

Vaska med disse kompressene8funker likt som våtservietter da;)) og kasta alt i bleiebøtta=) Har hørt andre si at bøtta lukter ikke på varmekabel engang.

Er lurt å vaske innsiden av bøtta med litt vann tilsatt eddik,da det skal drepe fremtidig lukt=)

Håper jeg avr til hjelp:)

Og det tipset om det runde stellebordet,fikk jeg fra en allers reportasje om et par som fikk tvillinger 8mnd etter å ha kjøpt en 45kvm stor leilighet i 3etg uten trapper. med ett soverom og knøttlite bad:) så det går an:)

hehe.

Hislen meg:)

Skrevet

Tusen takk for hjelpa:) Tror jeg skal prøve å se om jeg får plass til et stellebord til å trille inn i dusjen når det ikke brukes! Hvis ikke blir det på soverommet :)

Skrevet

jeg ville prøvd ut sånn på veggen. det hadde min kusine og de.. rett over doen.. jeg syns det er best å ha det på badet. da har man vann i nærhetn og det er alltid varmere der.. syns det er for kaldt på soverommet... tenk babyen skal ligge naken der...da hadde jeg heller bare hatt en stellematte på gulvet..

Skrevet

Jeg har kjøpt et slikt stellebord som man kan klappe sammen...med myk plastbade"balje" under...

Har så lite bad...ikke plass til vaskemaskin en gang:)

Skrevet

Vi har stort bad, men gikk fort over til badebalje i dusjen og stellematte på gulvet, da jeg fikk vondt i ryggen av å bøye meg over stellebordet (m/badekar). Dessuten syntes jeg det var mye tryggere m tanke på at barnet kunne falle ned. Men det er nå smak og behag, selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...