Gå til innhold

Bør jeg ta en test?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt mensen,men den varte bare i to dager. Bruker å vare i fire-fem dager. Jeg må tisse hele tiden også. Kan jeg være gravid kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare én måte å finne ut om du er gravid på eller ikke, og det er jo da å ta en test.

Om du bør det, er helt umulig for oss å vite;)

Skrevet

Ja,det jeg mente var jo om jeg kan være gravid selv om jeg hadde mensen:)

Skrevet

Vet det er en del som får mensen selv om de er gravide.

Men det kan jo også ha vært festeblødning.

 

Hvis du er utålmodig (som meg;)) hadde jeg nok tatt en test. Hvis ikke ville jeg ha ventet et par uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...