Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eline er straks 20 mnd. og har begynt å gå på tærne ser litt pussig ut der hun går bortover. Kansje hun trener til å bli balettdanserinne?????

Fler som går på tærne?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du skal kjøpe tåspiss/balettsko til henne! haha:D

snuppa mi gikk på tærne når hun begynte å øve seg på å gå..men gjør det ikke lenger nå da.

Skrevet

tror ikke det er det som gjør at hun går på tærne har gått i over 9 mnd.

Skrevet

Nå går ikke gutten vår alene,men når vi går med han og når han går rundt bordet så går han veldig ofte på tærne,han blir 16mnd.Fikk beskjed om av helsestasjon at det er helt vanlig..hvertfall fram til di begynner å gå selv,men ikke alle stopper sånn med en gang n¨år di har lært å gå selv heller.

Skrevet

Høres akkurat ut som snuppeline her. Hun er 15 mnd og har gått siden hun var rundt 10 mnd.

For en mnd siden så begynte hun å gå på tærna igjen, vittig å se på... ser jo ut som at hun går i høyhælte sko... he he :D

Skrevet

Vi har lurt litt på om det kan ha sammenheng med at de begynner å gå med tågang og ikke bare klasker hele foten i bakken.

Skrevet

min er 18 mnd og har også begynt litt med det igjen. helt greit :-)

(så lenge de ikke ALLTID gjør det og ikke kan gå på noen annen måte, da bør du ta det opp med HS, kan visst være tegn på ett eller annet utviklingsproblem de bør få fysioterapi for)

Skrevet

Jeg gikk masse på tærne når jeg var liten. Gikk på forsiden av tærne jeg da, brettet de bakover liksom. Tror jeg sluttet i 7-8 års alderen. Fikk ikke "lov" lengre

Skrevet

Hvis barnet går på tærne hele tiden bør det taes opp med HS, for det kan føre til stive ankler.

Skrevet

Min lille tøffas på 18 mnd går også på tærne:) Så søt og grasiøs:) Skal vi danse anyone...

Skrevet

Jr tusler også rundt på tærne innimellom og er kjempestolt at han klarer!! Så pussig å se på - snart kjøpe ballerinaskjørt til han kanskje... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...