Gå til innhold

Bleiebøtte fra Reflex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært og hentet seg slik bleiebøtte??? Tenkte å gå å hente min i morgen, men begynner å lure på om vi virkelig får den gratis? Virker nesten for godt til å være sant liksom:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har henta den jeg jah =) betalte ingenting =)

Skrevet

Takk for svar, da bli det henting av bleiebøtte i morgen:-)

Virker den ok forresten?

Skrevet

jeg henta min samme dagen jeg så det hehe...benyttet meg også av det tilbudet med å kjøpe 3 bleieposer for 199 ( 1 koster 98 kr)

jeg åpnet den med en gang jeg kom hjem hehe...måtte jo finne ut hvordan den virka,den virker helt genial:) veldig lett å bruke

Skrevet

fikk aldri noen email tilbake fra de som jeg skulle ta med for og hente bøtten.. noen fler det har skjedd med eller?

Skrevet

har også hentet den, virker bra så langt. det vil si at den står pent på badet. fin farge på lokket, matcher resten av badeinventaret;)

og ja, heeeelt gratis.

forresten så hadde dei kke fått den inn på babyshop i ullevålsveien, men de har den på¨babyshop i sentrum i oslo..

så slipper oslofolk en bomtur sånn som meg! :)

Skrevet

viss du ikke fikk mail tilbake da skulle du senne en mail til : [email protected] (tror det var .no)

jeg merka at den mailen jeg fikk tilbake lagret seg ikke på innboks fordi jeg ikke hadde lagret avsender adressen...

Skrevet

du trenger ikke lappen heller på reflex har de lapper du kan fyll eut mens du er der... vi gikk inn å hentet en og ut igjen =)

Skrevet

Hva slags bleiebøtte er dette? Og hvorfor og hvordan får vi den gratis? Ble litt nysgjerrig nå jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...