Babyfacepsycho Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Skal ut for første gang på leeenge imorgen. =) Skal en tur over til sverige og skal ut sammen med søstern og gubben hennes. Men vi rekker ikke over før systembolaget stenger. Så nå må jeg gi dem en liste på hva vi skal ha så dem kan handle. Gubben visste med en gang hva han skulle ha. Men jeg har ikke peiling. Vet jeg skal ha cider. Men hvilken er god? Husker jo ikke det jeg, som ikke har drukket på omtrent 2 år eller noe sånt. Så derfor spør jeg dere. Hvilken cider er best? Eventuellt, kan dere gå ut på http://www.systembolaget.se og finne frem en (eller et par) favoritter. =)
Kaffemocca Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg liker godt Kopparbergs cider og Halmstad cider med eple eller pære.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 kopparbergs pærecider, og så har de en skogsbær cider som er kjempegod!
Babyfacepsycho Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2007 Rekorderlig skogsbär cider du mener? Hmm. Mener og huske den er god ja.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 cideren med jordbærsmak er bare nyyyydelig=)
Babyfacepsycho Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2007 Twist strawberry vanilla du mener? Den er god. Men dem pleier aldrig og ha den inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå